Skip to main content

Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów usług na stronie internetowej prowadzonej przez Sprzedającego pod adresem www.zlecświadectwo.pl

Sprzedającym jest firma IBT Krzysztof Gaczyński Sp. J. z siedzibą pod adresem: Opawska 62/2, 47-400 Racibórz, prowadzący działalność jako spółka jawna, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, wpisany pod numerem NIP: 7543171749 oraz REGON: 369486258, zwany także zamiennie „Usługodawcą

 Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:

– pod numerem telefonu: +48 732 845 025 koszt połączenia za minutę wg. stawek operatorów.

– korzystając z adresu poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    §1 Definicje

       
  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  2.    
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
  4.    
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6.    
  7. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  8.    
  9. Przedmiot transakcji – Usługi wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  10.    
  11. Usługa – prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  12.    
  13. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
  14.    
  15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  16.    
  17. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.zlecswiadectwo.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
  18.    
  19. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  20.    
  21. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

    § 2 Zasady ogólne  

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.zlecswiadectwo.pl
  2.    
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  4.    
  5. Sklep internetowy www.zlecswiadectwo.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  6.    
  7. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
       
  • przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 7 lub nowszej.
  •    
  • minimalna rozdzielczość ekranu 1280×800 pikseli.
  •    
  • Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa,
  •    
  • treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

    §3 Składanie zamówień  

    1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.zlecswiadectwo.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Wysyłka jest darmowa poprzez pocztę elektroniczną.
    2.    
    3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
    4.    
    5. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
    6.    
    7. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który przedmiot Usługi ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
    8.    
    9. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

    10. Dokonując opłacenia zamówienia osoba zamawiająca oświadcza, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym wszystkich parametrów budynku oraz posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele sporządzenia Świadectwa.

    11. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania rachunku, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: rachunki czy rachunki korygujące. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania rachunków w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.    
    12.    
    13. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
    14.      

 

  1. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia wraz linkiem, przez który klient będzie mógł opłacić zamówienie.
  2.    
  3. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem skutecznego opłacenia usługi poprzez szybkie płatności online PayU.
  4.    
  5. Czas realizacji zamówienia przez Usługodawcę wynosi maksymalnie 5 dni roboczych, liczonych począwszy od kolejnego dnia roboczego, następującego po dacie skutecznego opłacenia Usługi. Realizację zamówienia przez Usługodawcę można przyspieszyć, wybierając w formularzu zamówienia Usługę dodatkową - Expres24h. W takim wypadku zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 24 godzin, liczonych począwszy od kolejnego dnia roboczego, następującego po dacie skutecznego opłacenia Usługi. 
  6.    
  7. Sklep nie ponosi prawnej odpowiedzialności za wykorzystywanie czy realizowanie zamówień niezgodnych z prawem, np. zdjęć co do których zamawiający nie ma praw.

    §4 Płatności

  1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub na życzenie Klienta - fakturę (bez VAT).
  2.    
  3. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU.

    §5 Odstąpienie od umowy

    1. Z uwagi na fakt, że Sklep sprzedaje usługi, nie ma podstawy prawnej do odstąpienia od zawartej umowy, jednakże satysfakcja klienta jest naszym priorytetem i gwarantujemy 100% zwrot wpłaconej kwoty w przypadku nierzetelnie wykonanej Usługi.
    2.         

 

  1. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

    §6 Procedura reklamacji  

  1. Reklamacje należy składać na adres mailowy Usługodawcy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2.    
  3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy numery zamówienia, oraz opis co trzeba w nich poprawić.
  4.    
  5. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  6.    
  7. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 2 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

    §7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych  

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
  2.    
  3. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
  4.    
  5. Żadne zdjęcia i dokumenty przekazywane przez klientów nie będą nigdzie publikowane przez Usługodawcę. Zdjęcia i dokumenty są przechowywane wraz z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa dostępnych przez Usługodawcę.    
  6.    
  7. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:  
  • Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
  •    
  • Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
  •    
  • Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

    §8 Zmiana Regulaminu

       
  1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
  2.    
  3. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
  4.    
  5. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
  6.    
  7. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

    §9 Postanowienia końcowe

       
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  2.    
  3. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

    Data opublikowania regulaminu: 25.10.2023 r.